neděle 31. ledna 2010

O krok napřed

Když jsem před dvěma rokama hltal všechny možný seriály, všichni možní lidi se mi smáli. No jo, seriálovej fanatik, blázen, magor, seriálovec, chacha. A teď se karta obrátila.

Za svůj seriálový život samozřejmě vděčím jedině webu lost.cz a lidem, kteří mě k seriálům přivedli. Protože, ano, moji vášeň rozpoutalo LOST, který za chvíli odstartuje svou finálovou šestou řadu! Po něm hned začala éra Útěků z vězení (jejíž čtvrtou sérii jsem utnul v půlce) a Hrdinů (kterou jsem ukončil po katastrofálním Volume 4 a zatím poslední řadu ani radši vidět nechci). Tři základní kameny stačily k tomu, abych si vybudoval silnou závislost postavenou na dost pevných kamenech. Na odhalení ale čekaly mnohem větší klenoty.

Mohl to být třeba Dexter o charismatickém zabijákovi, který je pro mě seriálem č.2. Jedničkou jsou Gilmorova děvčata, to ví už snad každý. Díky Mystikovi se dostávám na kobylku True Blood a Dead Like Me. Posléze přichází How I Met Your Mother a The Big Bang Theory, Fringe, Battlestar Galactica, Dollhouse, fiaskální Flashforward, nadějné V, perfektní Californication, povedený Cougar Town, veleoblíbené IT Crowd anebo méně oblíbené FM, vtipné Misfits, hilarijózní Rules of Engagement, roztomilé Pushing Daisies, ..... a samozřejmě tucet dalších seriálů, který si doma jenom syslím a nemám stále čas je všechny zkouknout.

A najednou přišla nějaká revoluce. Z podivína se stal úplně normální člověk. Protože úplně každý teď začíná ujíždět na HIMYM a dělá si z toho životní kult, postupně taky hodně dalších přechází na podle mě teď už mnohem vtipnější TBBT. Když takhle někdo přišel z otázkou: "Znáš Big Bang Theory?", chtěl jsem mu vrazit, ale místo toho jsem se mu vysmál, že jsem na to koukal, ještě když on byl v plenkách. Rozthrnul se i pytel s Californication a vsadím se, že brzo se najde dalších dvacet lidí, kteří zasvětí své myšlení Fringe a FF, který brzo přijdou i do Česka. A až se začne vysílat Dexter, nikdo neodolá. A já budu radši stát úplně mimo dění a radši se ani nezmíním o tom, že existují lidé, kteří už to všechno znají nazpaměť. Je to jen krásná ukázka toho, jak všechno postupuje ve vlnách.

Je to vtipný pocit, vidět sám sebe o takové skoro dva roky zpátky. Zapáleného vyznavače všemožných hlášek a gagů, posléze jen už umírněného diváka. Je to jako přetočit čas. Dřív si ze mně všichni mohli utahovat, protože jsem byl téměř sám. Když si teď začnu dělat prdel já, dostanu po tlamě. Protože zase budu skoro sám proti všem. Ale já to i tak risknu.

Směju se vám. Za dva roky to pochopíte :-)

5 komentářů:

  1. No to je hezký, že sis všiml BSG, ale že už půl roku tvrdneš na začátku druhý série, to už je trochu jiný kafe. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ti asi neřekl, že už jsem si tu druhou sérii stáhnul a v nejbližší době si na ni brousím zuby, že? :)

    OdpovědětVymazat
  3. To mě zajímá, kdy dokoukám Lost, páč to chce ještě kompletní opáčko. To zase budu všem pro smích, že to uvidím až po půl roce. Ale že jo, Jack Bauer je Jack Bauer:)

    OdpovědětVymazat
  4. To mě taky zajímá :) Do RFP to musíš stihnout

    OdpovědětVymazat
  5. :D :D Mluvíš z duše iHyi! :D

    s pozdravem Čouďas! :)

    OdpovědětVymazat