pondělí 28. června 2010

Víte...

...co bych hrozně rád? Hrozně rád bych vám všem řek, že jsem na hodech v Nesovicích povýšil za malej bar, že to byla vydařená akce a že jsem včera byl poprvé na brigádě jako plavčík. Děsně rád bych vám řekl všecko, co se tam stalo a jaký z toho mám pocity. Hrozně rád bych napsal něco jak moc se těším na RFP a jak moc závidím Tomovi, Šárce, Nice a Markétce, že jedou zítra na Green Day a úplně ze všeho nejradši bych teď ale šel spát. Jenomže proto, že jsem strávil dneska půl dne v Brně, nestíhám True Blood, musím proto dneska psát, až se mi bude kouřit od klávesnice. A ještě jsem vám chtěl říct, že začala čtvrtá řada IT Crowd, což znamená, že konečně dokončím svůj rok starej článek. Není to hezký? Není. Protože místo, abych se věnoval True Blood, bloguju. A usínám nad tím.

1 komentář:

  1. Hele, prejže na mým blogu psali, že Green Day byli RfP vyfouknuti jako headliner druhou agenturou na samostatný vystoupení. K nasrání, ty vole. Litr a půl navrch půjde pryč. A určitě jim při tom vyčórovali i Billy Talent. Muse ať radši nadpozemsky zabijou svým vystoupením...

    OdpovědětVymazat