čtvrtek 31. prosince 2009

Hlasovat v anketách můžete jak chcete, stejně budu na sračky

Když jsem se v létě poprvé seznámil s alkoholem, bylo to rande bez jediné chybičky a nemohl jsem si stěžovat. A teď, když se svými přáteli - chlastacími veterány - objevuju taje stavu opilosti, je logické, že letos nevynechám tu největší (a zároveň poslední) oslavu roku. Zeptal jsem se vás, jak moc si mám tento den užít, kolik toho vypít, jak moc se zbořit a historicky znemožnit. A byl jsem docela překvapen.

3 z vás mi přejou, abychom se spolu seznámili na záchytce, na znamení bratrství si navzájem pozvraceli trika (pokud je v té době ještě budeme mít na sobě), na ruce si lihovkou napsali telefonní čísla a pak si zas na rok zmizeli ze života. Ještě, že těch škodolibých je tak málo, abych si vás nepodal! Jsem ještě mladej na to, abych si prohlíd sanitku zevnitř.

Další směšný extrém zahrnuje těch 7 zoufalců, kteří mi radí, abych nepil. Když teda uznám, že jeden z těch sedmi je Karel Nešpor Csc., je tu furt šest naprosto pitomých lidí. Ale jestli vám vyhovuje čumět celej večer na televizi a pít džus, pak nejste jenom pitomí, ale taky přizdisráči. A co nejhůř, naivní.

Abych si prý dal jen trochu, opil se jen do nálady, to mi přeje 16 z vás. Musím říct, že vy jste dobří přátelé, vaše e-mailové adresy si z adresáře nesmažu, nechám si vás tam a určitě vás někdy kontaktuju, ale k vašim jménům si stejně napíšu takový malý velký enko, jakože jste pořád strašně naivní.

Zbylých 18 z těch 44 hlasujících frendíků jsou realisti tělem i duší, na nic si nehrají, prostě to tam sázej jak ředkvičky do záhonků a budou tam dneska večer někde se mnou a navzájem se budem podpírat při zvracení, přátelsky si vypomůžeme u pisoárů a vůbec, budem prostě bráchové a ségry první kategorie.

Ještě jsem vám chtěl něco říct. Stáhněte si 30 Seconds To Mars - This is War (mám na mysli album) a poslechněte si Closer to the Edge a Vox Populi. Do toho nějak vecpěte Foo Fighters - The Pretender a přimyslete si velkou gorilu. Takhle nějak bych mohl dneska vypadat.

Druhý vzkaz je směřovaný těm neustálým facebookovým emařům, kteří zakládají skupiny "Tento rok na silvestra budu bez holky/kluka" a taky těm, kteří se do nich přidávaj. Že jste celej rok sami, to byste si spíš místo toho neustálýho bulení mohli zvyknout. Já jsem sám šestnáct let a neřvu jak pardál. Ne, že by mě to ale zrovna bylo nějak volný, to ne.

Třetí vzkaz je vyloženě sumarizační. 10-12 lidí. 13 flašek. 2 kastly piva. 1 barák. Uzavíraj se sázky. Kdo z těch 10-12ti lidí přežije? Kolik z těch 13 flašek zůstane nedopitých? V kolik hodin zmizí oba kastly z povrchu zemského? Přijedou hasiči už dneska anebo až zítra?

Prostě nebrečte, jenom se smějte, serte na pravidla a čtěte můj blog. Tak zní má poslední slova pro rok 2009.

2 komentáře:

  1. Víš, co je největší prdel? Sežrat se tak, že pár hodin nepřetržitě bliješ, nevíš o tom a když se ti vrátí vědomí, tak tě všechno bolí, nemůžeš mluvit a je druhého. Věřím, že to zvládneš. Tak hodně štěstí do Nového roku, Tome. :)

    OdpovědětVymazat
  2. číst určitě budu dále... A jinak: přát si budeme někdy mobilem, ne? (nepočítám včerejšek :-)), takže žádný vše nej do nového roku tu ode mě neuvidíš ;-)

    OdpovědětVymazat