neděle 27. prosince 2009

Zamilovat se je tak lehké

Osudové dívky číhají všude, vlastně úplně všude. Číhají i tam, kde je nečekáme. Jsou to třeba blondýnky na houpačkách, jsou to ale i tyhle krásky, který se svou oranžovou hlavou tiše vyčkávají v lídlu schovaný pod pomerančama, až je vytahám za pačesy a odvezu si je domů v nákupním vozíku vedle právě uzrátýho camembertu. Hayley je prostě kočka!

7 komentářů:

  1. Vítej v klubu:) Viz - http://fluf.bloguje.cz/691741-dnes-to-budou-mit-vasi-obdivovatele-nelehke.php :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fluf - já teda souhlasím s Tomem, Hayley kočka stoprocentně je, nad tím nemusím dvakrát přemýšlet :)

    Jinak mají v plánu se časem ukázat taky u nás, tak jsem rád, že na ten koncert aspoň nepůjdu sám.

    OdpovědětVymazat
  3. Flufe, přečtu si to zítra, teď si jdu ubalit.
    Mystik: Háááá, já mám už jenom svých šestnáct korun :D

    OdpovědětVymazat
  4. iHyi - včera jsi měl jenom tři koruny, do doby než k nám přijednou budeš v balíku. Za jeden den jsi víc jak zpětinásobil svoje jmění :D

    OdpovědětVymazat
  5. jo... iHyi, proto šetšíš a nekupuješ limonády za 8,-Kč, cóóóóó??? Řeknu hned, né?!

    OdpovědětVymazat
  6. Mystik: jsem ještě prozkoumal obsah kapes :D
    Luci, přesně tak, jsem nenapravitelnej spořič :D

    OdpovědětVymazat