čtvrtek 15. dubna 2010

Děti, ti lidé jsou cikáni. A já jsem snad rasista?

Nevíte. Každopádně bych rád vyjádřil svoje neuspořádané rozhořčené myšlenky nad romskými aktivisty. Když napíšu, že to je banda kreténů, určitě si mě najdou a budou o mně vykládat, že diskriminuju. Když to napíšu o komkoliv jiném, prostě se nasere a nechá to být. Jestli diskriminuju romy, to už je jejich věc. Ne všichni jsou stejní, že ano. Nic proti nim nemám. Teda ne proti těm, které znám a nechovají se tak, jako většina z nich. Ačkoliv jich není příliš mnoho. Nehážu do jednoho pytle. Ale vážně si myslím, že romští aktivisté jsou jenom banda kreténů. Když už o nich někdo špatného něco píše, můžou si za to sami. Takže ať si laskavě zametou před vlastním prahem. Anebo ať táhnou do Švýcarska nebo za Benediktem "Náckem" XVI., když tak moc chtějí. Uvidíme, co si myslí o menšinách. Protože tady je opravdu nikdo nepotřebuje. Romové mi nevadí. Ale i když se chovají, jak se chovají, nemůžu je neposlat do prdele. Což mě fakt strašně sere. Protože kdybych to udělal, budu rasista. Takže všichni ostatní mají asi smůlu. Do prdele smím posílat jenom bělochy. Budu se s tím muset smířit. Děti, ti lidé jsou cikáni! Na ně se musíte usmát a ve všem jim vyhovět! Jinak kurva diskriminujete a to se nesmí! Náš rom, náš kamarád. Jenže oni se nebojí nás, když jdeme večer ulicí. Já se bojím jich. Jestli tady někdo má důvod odjet vlakem do Švýcarska, jsem to já. Ne oni, kterým všechno projde.

1 komentář:

  1. Ty to máš ještě dobrý, ale já už musela vysvětlovat, proč je rasista moje fena. Ještě aby nebyla, když ji zamlada romátka jezdili tyčema po mříži kotce a jedni inteligenti ji chtěli přejet na motorce. Jenže ona čuba nemá dostatečně vyvinuté sociální cítění a je nabroušená na kohokoliv, kdo vypadá a mluví jako rom.

    Ostatně, on to pro mě problém není, spíš pro nepřizpůsobivé okolí. A proto se nebojím chodit v noci po ulici:)

    Btw. jsem zvědavá, jestli je Švýcarsko a Vatikán přijme stejně vřele jako Kanada.

    Alisch

    OdpovědětVymazat