středa 21. dubna 2010

Smrdím aneb O samochvále

Když už teda píšu druhým rokem do těch slavných novin, doufal jsem, že to přinese alespoň nějaké ovoce. Redaktoři, redaktorky, korektoři, korektorky a pan vrátný, prostě všichni z MF Dnes mi dneska otiskli článek v novinách. Jde o maturitní článek spíchnutý horkou jehlou jedno sobotní odpoledne při sledování jedenácté série Simpsonů. Takže takhle se na ně musí! Alespoň mi ta knižní odměna vynahradí ten nedělní večer, kdy jsem slohovku na téma "Záchrana planety" psal nejen sobě, ale i třem dalším. Teda snad vynahradí. V pátek (mimo to, že se na oslavě narozenin děsivě zpráskám a pak o tom budu vesele blogovat) jedu totiž do Slavkova na předání dalších knižních cen s Danou a Bárou. Dana tam byla i minule a obdržela prý knihy o Františku z Assisi a něco o Umučení sv. Kateřiny. Prostě hodnotná četba na nedělní odpoledne. Tak snad mají ve Slavkově někde blízko bazar. Jsem na sebe vážně hrdý. A smrdím.


Žádné komentáře:

Okomentovat