pondělí 23. února 2009

Odhrňávání sněhu, že?

Mám prázdniny, že? Takže člověk asi od toho očekává, že se bude válet, že? Koukat na filmy, že? Třeba na X-Meny, že? Jenže člověk se vzbudí a neuhodnete, jakou první věc uslyší(, že)? A není to: "tady máš snídani", "lehni si a ještě spi až do oběda", případně "nebudu rušit a klidně tu hudbu měj puštěný na plný pecky, že?". Šlo o: "kup rohlíky!", "odhrň sníh" a "až se vrátíš, ještě něco vymyslíme, že?". Člověk teda s nechutí prokáže dobrou vůli, do obchodu pošle bratra - jedna z mála chvíli, kdy je dobré míti sourozence, že? Brácha jde teda pro ty rohlíky a já jdu na ten sníh, že. Lidi, fakt humus. Já odhrňával naposled tak před rokem, teď jsem furt ve škole, tak se toho bílýho prášku zbavujou naši sami, že? No a teď teda už končím s tím "že", protože je to ujetý, že?

Jdu do garáže. Vezmu hrablo (nebo jak se to jmenuje, nikdy to nevím) a vyrazím do terénu. Před garáží to je hotový, takže uffff! Kolem plotu k potoku je to jenom tak zlehka pocukrovaný. Přeci jen to zkusím, ale dělám takovej hluk, že toho radši nechám, navíc, určitě vypadám jak pitomec, kterej shrňává takový nic. Pomalu se přemisťuji k plotu k lesu. No tam je ovšem nadílka a navíc pekelně zledovatělá. Jdu na to. Ponejprv jsem odstranil svrchní vrstvu a sranda to nebyla, pěkně mě bolí ruka. Pravá, myslím. Jo, pravá. Když to teda mám udělaný, tak následuje led. Rozbíjím ho dosti pekelnýma ranama. Fakt už u toho chcípám, ruka mi asi odpadne z těch nárazů. Blbá akce a reakce, blbá fyzika, blbej Newton!

... (deset smrtelných minut)

Jsem v půlce rozflákávání ledu, když tu přijde taťka, že to nemá smysl rozbíjet, že to stejně roztaje. Jachachacha!!!

To má člověk za to, že?

iHyi
(po korekci)

Žádné komentáře:

Okomentovat