pondělí 23. února 2009

Výpadek

Poklidně si celej den píšu na icq a ačkoliv jsem na to dřív nadával, uznávám, že jsem byl idiot. No a tahleta Miranda, to je krásná věc. Jenže do tý doby, než vám na ní spadne na patnáct minut icq. Co kdybych byl zrovna byl blízko od vynálezu léku proti nějaké hnusné nemoci? Co kdyby mě udržovalo na živu jen on-line připojení napojený na můj kardiostimulátor, kterej nemám a ani nechci? Co kdybych se chtěl rozejít s holkou a nemohl to udělat a dál bych s ní chodil? Anebo co kdybych ji chtěl požádat o ruku a ona by se kvůli mýmu výpadku urazila? Další důvod, proč nemít icq a založit si něco jinýho - no třeba ten jabber.

A o to je to vtipnější, že já si ho ani zakládat nechtěl a jsem tam jen pár dní a stejně mám kontakt jen na tři lidi, ale chápete ten princip, že ano? Prostě, jabber nemá výpadky (a neměl za 3 hodiny mýho připojení). Anebo jsem si prostě chtěl rejpnout do icq. Jsem si teda rejpnul. A už mi to prosím, nedělej, jo?

iHyi

Žádné komentáře:

Okomentovat