pondělí 26. července 2010

Prostitution is (not) a solution

V pátek jsem zjistil, že na účtě nemám peníze, takže jsem je ani nevymlátil z bankomatu, dokonce jsem ani nemohl zaplatit v Penny Marketu dvě stě pade za nákup, jsem teda docela silně švorc. Je to úplně novej a nepoznanej pocit. Nemáte prachy, nic vás netíží, nic neřešíte. To je ta jedna strana. Druhá strana je, že ty peníze potřebuju a výplata z brigády dojde až v půlce srpna, do té doby musím vymyslet náhradní plán, jak si vydělat asi tisícovku, kterou docela dost nutně potřebuju. Když ji neseženu, nesplatím dluh v Penny, nepojedu na chatu a neuvidím Inception s afterparty. Takže to beru zpátky, je na houby nemít peníze. Připadám si jak svobodná matka s třema děckama, která bydlí v rozpadlým bytě, právě jí odpojili telefon a na dveřích našla druhou upomínku o tom, že nezaplatila za nájem, kterej má platit z alimentů, jenže za ty si kupuje cíga. Nekouřím, ale připadám si tak. Náladu mi aspoň zlepšujou poslední díly IT Crowd, který jsou vážně dobrý a taky Weeds (když už jsme u toho hulení), což je moc dobrej matroš, ten doporučuju, kvalitní kouření do večerní pohody. Mezitím jsem si stáhl desku Charlie Straight. Třeba mi vyčaruje ještě širší úsměv na tváři. Protože i když ty prachy vážně nemám, momentálně se té situaci směju. Uvidíme, kdo se bude smát, až ze mě bude svobodná matka se třema děckama...

Žádné komentáře:

Okomentovat