čtvrtek 24. září 2009

Zločin týdne

Rád bych na vás vyzkoušel jeden pokus. Zkuste vstoupit na stránku http://bagruj.cz. Jen to zkuste. Určitě jste byli velice mile překvapeni. Bagruj neexistuje. Spojilo se s ulož.to. Ulož.to, snad nejhorší český uložiště dat, kde jedno album stahujete čtrnáct dní, pokud vane příznivý vánek. Účty převedeny nebyly a proto můj bagruj login prostě "není". A s ním i moje soubory. Sakra, tohle je nějaký jednání? Polibte mi prdel, seru na vás, sbohem. Ulož.to smrdí, páchne a doufám, že se jednou rozloží na atomy a vítr ho odnese do Somálska. Hrozně mu to přeju. A navíc mi nějakej sráč ukrad atlas. Pravděpodobně. Takže abych si kupoval novej. Nesnáším zloděje a všechnu tuhle pakáž. Až ho potkám, rozbiju mu tlamu. Myslím to vážně.

Soubory nesmazali, ale nikam jsem si adresy neukládal, jen jednu jsem zrovna měl po ruce. Ta sice funguje, ale o ostatní jsem přišel. Takovou podpásovku jsem nečekal. A stejnak, kdo by to z ulož.to stahoval? Jdu si najít nějakou jinou skládku.

A ještě umřela Ljuba Štíplová. Můj život ztratil smysl. Bez atlasu, bagruj a Ljuby už to nikdy nebude ono.

3 komentáře:

  1. Bagruj nepoužívám, takže mi to je upřímně jedno ;) Používám czshare a rapidshare. ;) Shep

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nám zabili Ferdinanda...těch co nás to sere je víc. Bagruj byl jedinej českej solidní share-server. Ted už zbývá jenom iskladka, ale kvalit bagruj nedosahuje. Czshare je výbornej, cenově skvělej ale až moc často má problémy se servery.

    OdpovědětVymazat