čtvrtek 2. dubna 2009

Vhodná doba odejít na onen svět

http://www.rockforpeople.cz/index.php?ids=15&idc=518
Děkuju, merci beacoup, thanks, ich bedanke mich, grazie, gracias, благодарю, regratio, danki deFe!!!

Tam jít a umřít, no ne, sakra, to je tak kurevsky poslušnej výběr, jakobych jim to diktoval nebo co! Arctic Monkeys, kurva, jo!!! Určitě na taneční ploše vypadaj dobře. Pak jim v tom cirkusovým domečku zatančím já, jakožto světýlkující puberťák a v zákulisí jim povím pár smyšlenejch příběhů o San Francisku. Odejdu, než rožnou světla.

Pak The Kooks! No není to nejkrásnější den na světě? Zabrnkaj pár akordů a já tam padnu k nohám a budu se modlit, ať neskončej! Nějakej debil po mně hodí plechovku od redbullu a já se nenaštvu (pominu to, že bych stejnak nikoho nezmlátil) a budu spokojeně vrnět do rytmu Shine on třeba, to je fuk, hlavně že to uslyším.

A Bloc Party! Seru na všechny ostatní kapely, ale tyhlety tři chci vidět. Slyšet. Dýchat jejich tóny a rozprsknout se do výstřihu Sarah Roemer. A v něm umře opojen čtyřnásobným orgasmem. Bude to trochu moderní láska a sežerem pár skel, ale proč ne, ne?


Ty vole, kdo jde se mnou?!

4 komentáře:

  1. A tu nejdůležitější kapelu jsi zapomněl :) PLACEBO!!!

    OdpovědětVymazat
  2. :) ty neposlouchám, ale mohl bych, vidíš, ani nevím, jak hrají. Takže jdeš, jo?

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně jsi zapomněl na STRIKE ANYWHERE! U mě hned po Bloc Party druhý nejpádnější důvod, proč tam jet:) Každopádně doufám, že ještě nějaké pádné důvody přibudou.

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky. A hlavně doufám, že ta "moje trojka" neodřekne, nerad bych kupoval lístky v předprodeji na Gogol Bordello :(

    OdpovědětVymazat