středa 1. dubna 2009

Rychlý aprílový blog z hodiny francouzštiny

Mám na sobě kšandy a pokouším se napodobit vzhled nějakýho americkýho gangstera dvacátých let. Tohle je pravda.

Na své čtenáře však nemůžu zapomenout. Takže skončím s blogováním (muehehe, ne, to byste ještě byli rádi, nejsem blbej). Chce to jinej apríl. Dobrej. Já nic nemám. A nikdy jsem snad nic skvělýho nezažil.

Tentokrát jsem vymyslel fakt skvělej vtip. Fakt dobrej. Famózní! U tohohle vtipu se umlátíte smíchy! Utrhne vám to bránici a rozsekáte si brňavku o hranu stolu. Pak mi napíšete na icq, ať to smažu, protože na tom bude záviset váš život.

Apríl! Nic nebude, plantážnici. Ale vy se svěřte, co vy a apríl? :o)

2 komentáře:

  1. Mě před pár lety nachytal kamarád, když mi napsal 31. března večer, že ho srazilo auto a má zlomenou nohu. Další den jsem k němu po několika starostlivých SMS přiběhl a on se mi nejvíc vysmál ve dveřích.

    A francouzštinu? Odvážný chlapec ...nebo aprílista:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nene, ve fránině je obvykle nuda, hlavně když opakujem sedmou hodinu takovou kravinu jako stupňování přídavných jmen (anebo dělivý člen)

    OdpovědětVymazat