neděle 5. dubna 2009

Zvyk je železná košile (a ne, že ne!)

Dnes se mi stalo to, co přesně vystihuje nadpis článku. Nebylo to příjemné, ve skutečnosti spíš k vzteku. Posuďte sami.

Co se týče oblíkaní, bla bla, nemám přímo vyhraněnou touhu nakoupovat jen na tržnici, jen v Quiksilveru, jen v Marks & Spencer, atd. Když ale jdu nakupovat, obvykle to nejdřív beru stylem C&A, New Yorker, Reserverd, Wildcat a pak už jen tak chodím, záleží na tom, co potřebuju. Mimochodem, u Marks & Spencer mají perfektní věc - a to jsou potraviny, kupte si někdy nějaký jejich sušenky a budete tam chodit pořád, protože je to perfektní! Nicméně zpátky k věci.

Dnes jsme tedy zase vyjeli nakupovat (radost neskonalá) :(
Obvyklý útok nejprve tedy do Bati, protože brácha byl reklamovat boty. Pak jsem rychle vběhl do Vodafonu pro nový ČiliChili (tohle číslo je opravdu suprový, asi si to předplatím, protože hrách na klečení, to je bomba) a poté už obvyklý nájezd do C&A. Vím, že už to tam delší dobu nějak přestavují na větší, ale teď tam změnili vchod (posunuli ho teda o deset metrů asi dál) a vchází se do jiné části (té, jakoby nové). Vypadá to tak, že to "velké" céáčko je teď dvakrát menší a navíc se tam absolutně nedá vyznat. Kdykoliv jsem tam vlítnul, znamenalo to rychle se kouknout hned u chovu, pak zamířit vlevo, držet se lajny, rozhlížet se, obhlídnout klobouky, bekovky a podobný blbosti, mrknout na šály, na rifle, na trička a tak. No a pak už se jen tak flákám na tý levý straně. Teď tam vlezte, praštěj vás do ksichtu korále, náramky, náušnice, prstýnky, ... (a na krásné holce by to vypadalo fakticky nádherně) a levá - mužská - část nikde. Pak jsem teda něco objevil, ale takovej jakoby útržek. Pokouším se rozhlídnout. Nikde nic. Po dlouhé době nacházím něco, co asi má být pánská sekce. Říkám si tedy: "Ha, tady je ta moje lajna!", ale ouha, za šest kroků už jsem v dámský sekci a mate mě to. Doslova zuřím! Nejnom, že všude jsou prostě dámský hadry (nejsou škaredý, holky se prostě můžou víc vystylovat) a my, muži, kluci, chlapci, ženští transvestiti, my jsme prostě utřeli. Na světě vládne chaos a začíná to tady. Chci si něco koupit, ale zlost zahnala chuť do jinam a já jen zoufale přihlížím, jak si ostatní lidé (rozuměj ženy) v novém zasedacím pořádku libují. Zase si budu muset zvykat. A až si zvyknu, tak otevřou i tu druhou část a já zcvoknu.

Jo, je to malicherný, ale prostě mě to nasralo. Ještěže do toho Brna taky nejezdím každej týden a když už, tak do kina nebo jen tak. Proto tedy žádám: "Už mi to laskavě nedělejte!"

5 komentářů:

  1. Jak předělávaly "naši" Delvitu na Billu, tak jsem v tom nemohl vyznat hodně dlouho. Úplně změnili tvář té prodejny. Před tím jsem tam mohl pomalu chodit se zavřenýma očima a pak jsem tam půl roku tápal.

    OdpovědětVymazat
  2. já zase po dlouhé době vlez do tuším do tesca, kerý už je interspar a chtěl jsem si vzít kapesníky, jako jsem si to obvykle brával. Jenomže ti parchanti to tam udělali jiný a navíc kapesníky prodávaj po celejch baleních. Fakt, smrt změnám :(

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud 90% prodanejch věcí je dámskejch, tak se přeci nemůžeš divit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Si kupuj holčičí věci... :D Nebo zajdi do Newyorkeru ;D

    OdpovědětVymazat