pondělí 27. července 2009

Nejhorší sen

V poslední době mám obrácenej režim. V noci žiju, ve dne spím. A proto není divu, že jsem náhle usnul dneska o dvou odpoledne. A vzbudil se o půl čtvrtý. Zdá se to jako chvíle, ale byl to nejdelší, nejhorší a nejzoufalejší sen, jakej se mi kdy zdál. Cítil jsem Bezmoc. A bylo to hrozný. Tady je neupravená zpráva ze skypu:

no tak se mi zdál nejhorší sen na světě
já jsem se z toho nemohl dostat
já jsem nevěděl, co je pravda a co je sen
protože jsem se nějak pohádal s taťkou
doopravdy
a teď najdednou jsem nevěděl, jestli se mi to třeba nezdá
zdálo se mi, že jsi u nás byla na prázdninách
a že najednou musíš odjet
tak já že teda jo a tys najednou byla pryč
a najednou ses objevila a já že tě zavezem na vlak
ty, že jo a čekala jsi na obrubníku až vyjede máma s autem
najednou přijeli nějací lidi
tys té paní řekla mami a já tam seděl asi deset minut a pak jsem se zděsil a šel se jim představit
(a mezitím mi furt probleskovalo, že chci vstát a že přemýšlím, jestli je to pravda, nebo ne)
tak jsem se představil a pak jsem začal vrávorat (to se mi stávalo vždycky, když jsem přemýšlel, jestli je to fakt pravda)
nakonec tys zase zmizela a já byl úplně mimo, nechápal jsem vůbec nic
ta paní co byla "tvoje máma" byla nějaká žena, co nás měla za tebou odvízt na vlak
a já šel k jejímu autu, nastoupila tam máma a já zas zavrávoral a spadl jsem tam
nakonec jsem se octnul v Brně a tys seděla na lavičce
já chtěl za tebou jít, ale furt jsem jaksi padal a nechápal
najednou jsem mluvil s mámou, otočil jsem se a pak zas zpátky a na tý lavce místo tebe seděla účetní od nás ze školy
paní Srnová
a máma řekla, že jedeš s ní, že hned dojdeš
ale tys nedošla
a já jsem se tam zoufale motal a nemoh se hnout a chtěl jsem se s tebou rozloučit
jenže tys tam nebyla a já tě nemoh najít, tak jsem tam začal na zemi brečet
vtom jsem se objevil u babičky
a chvíli si s ní povídal, to bylo takový "vyrovnaný"
ona šla najdnou telefonovat a mluvila se strejdou, že prej jejich babiččin pes je stíhanej za to, že ukousl nějaké kočce všechny nohy
a já byl naštvanej, že to není pravda, že přece jejich pes byl furt na zahradě
a pak mě to přestalo tam bavit a dostal jsem strach asi, ale nevím z čeho, asi, že jem tu kočku zabil já
a tak jsem zdrhal do kopce na zahradu
a čím jsem byl výš, tím mi to přišlo trapnější a navíc jsem těžknul a byl jako z železa
stával se ze mě robot
a pak jsem si všiml, že nemám svoje sandály
tak jsem zas utíkal dolů a babička furt telefonovala ale už končila a já nemoh najít druhou botu
a chtěl jsem zdrhnout, aby mě neviděla
najednou se otevřely dveře a vešel strejda a já ho zabil svou zbraní v robo ruce a otočil se a uviděl tu sandálu
a pak babička položila telefon a já jsem zdrhal a zas jsem byl na tom nádraží
a odjel vlak
a já furt ležel na zemi a bulel

Myslím, že si to ani neumíte představit, ale já za hodinu a půl prožil jeden z nejhorších zážitků ve svým životě. A ještě k tomu ve spánku. Ve spánku, ze kterýho jsem se nemohl dostat. Trpěl jsem. Tak snad jsem aspoň někoho spasil.

Žádné komentáře:

Okomentovat