úterý 4. srpna 2009

Že by přerod?

http://blogovyroman.idnes.cz/blogovy-roman.asp?cmd=form

Tak už to vypadá, že se zase po pár měsících vrátím k psaní. K tomu pravému psaní. Žádný blogování nebo tak, to vůbec. Regulérní "kniha". A víte, že se mi stýskalo? Dělám to kvůli slávě a kvůli tomu, že si mě třeba někdo všimne (stále věřím, že mám na víc, akorát musím fakt zatnout svěrač a skočit do toho pěkně hlavě). Ale taky (samotnýho mě to zaráží, jsem netušil, že bych to někdy moh říct a zároveň to myslet vážně) kvůli tomu, že si přeju, abych zase začal psát a abych naplnil původní poslání tohoto blogu, které zatím opravdu zůstane tajemstvím, protože jinak se mi taky můžete sakramentsky vysmát, když z toho nic nebude. Takže ne, pravé a tajemné poslání symbiothicu je stále v rozběhu. A proto ten Viewegh (mám dobře ta véčka?). A proto Michal (íčko snad v pohodě).

Na chvíli jsem cítil, jak se chvěju a těším, až tu kapitolu napíšu. Od svých čtrnácti let poprvé. 

Žádné komentáře:

Okomentovat