pondělí 17. srpna 2009

Kolik třešní, tolik višní a čeho je moc, toho je příliš, a ještě jednou mi to uděláš tak ti urvu hlavu a nacpu ti ji do obličeje, ty spratku!

Takhle jsem nadával jednou a doufal jsem, že to bude stačit. Očividně jsem se mýlil takže svou mladickou netrpělivost narvu sem. Aby to všichni viděli, jak je ta technika mizerná.

Hraju si na facebooku UNO. Hraju ho s MoiJe. Kecáme. Najednou mi to vypadne. Pak mi facebook spadne. A nejde načíst. V půlce hry. V půlce rozhovoru. Mezitím se bavím s Flufem na ICQ. To najednou spadne. Po chvíli se obnoví, ale zas spadne. Restartuju komp. Nahodím mirandu, pak i ICQ a najednou to zas spadne. Naštvaně se zkouším připojit na last.fm, který ale taky nejde načíst, stejně jako facebook. To už na mě bylo moc, tak jsem si chtěl postěžovat na twitter, že vůbec nic nejede. Jenže on nejel ani ten twitter. Navztekaně se chci připojit na svůj MSN účet, kterej ale taky nehodlá spolupracovat a na jabberu není lautr nikdo. Nasraně zapnu skype, kterej jedinej jede a tam si vyliju pocity kámošce. Mezitím udržuju vzkazíkovou konverzaci s Flufem přes lost.cz.

Můžete si říkat co chcete, ale jsme na týhle technice závislí. A když vám to spadne v půlce čehokoliv, to jako fakt mám teď chuť prokopnout do zdi díru na nový dveře.

Žádné komentáře:

Okomentovat