úterý 10. března 2009

Já jsem já

Projížděl jsem starší (*vyprsknul smíchy a zčervenal*) záznamy a koukám, že se podepisuju dost nejednotně. iHyi stejně jako iHyik. Ne, nejde o poruchu, žádná schyzofrenie a podobné problémy s uvědomovováním si sebe sama jako jedince, krtka nebo bagru. Prostě jen je tu problém s tím, že používám dva nicky. Kvůli lost.cz jsem se teď víc "zažral" do iHyiho, zato nadstavený iHyik (to "k" jsem přidal kvůli jedné online hře, kde musel být nick pětipísmenný) nějak ztrácí. No blá blá blá, co tím chci říct? Kdykoliv se tedy podepíšu nějak dvojtě, vězte, že čtete stejného autora, stejného krtka a stejný bagr. Jen, abyste se nelekli, až se podepíšu dreFFik, ale to už je úplně jiná pohádka.

Sepsal iHyi i iHyik (ve spolupráci s bagrem a krtkem, dreFFik se neúčastnil)
(tentokrát si věřím a korekci neprovedu)

Žádné komentáře:

Okomentovat