čtvrtek 26. března 2009

Naprosto neregulérní článek o filmu Watchmen (Strážci), který všechny akorát naštve, takže jej ani číst nemusíte [60%]

Já to vím, že mě teď vypráskáte, že jsem něco slíbil a nesplnil. Taky vím, že asi čekáte, jak se zabřednu do hodnocení a budeuperlit termíny a přirovnáním. Vím, že vás tímhle fakt naštvu.

Tentokrát je mi to opravdu líto.

Ale zkusím to. Zkusím si vzpomenout. Nebude to souvislý článek a samotnýho mě to mrzí, ale já si prostě z Watchmen neodnesl nic, co by se dalo nějak skvěle shrnout do plynulého textu.

Tak tedy postupně:

- nemuseli jsme čekat dlouho u pokladny, navíc jsme měli slevu na PalaceMovieCard (vyplatí se)
- líbil se mi trailer na Normal (vyrazím na to, dneska to má premiéru, že?)
- líbila se mi hudba úvodních titulků (Bob Dylan - The Times They Are A-Changin) dík patří Hurleymu
- další světlý bod byl začátek filmu (smrt "kašl kašl" jestli jste to neviděli)
- pak už se to jen tak jaksi plácalo
- z nejhoršího to vždycky vytáhnul Rorschach (nejlepší postava filmu, výborně zahraná)
- ke konci už jsem netušil, jak si sednout, abych nemlátil se sedadlem, nevyvedl z míry ostatní a aby mě nebolel zadek
- konec filmu! Tomu říkám pointa! Ty jo lidi, ten konec byl fakt hustej jak sirup (malinovej)

Jste naštvaní, že? Je to krátký, já vím. Je to o ničem, já vím. Ale sliby se mají plnit a když už jsem si to jednou uvařil....

Dodatkem: nepořídím si DVD, komiks si možná přečtu, soundtrack seženu celej. Celkově hodnotím film jako 60% a trvám si na tom. A teď šup za gauč a házejte kameny. Tentokrát smíte.

Zdroje: meetatthegate.com

Žádné komentáře:

Okomentovat