pondělí 29. června 2009

Červen nekonfliktní?

Jestli to takhle půjde dál, bude to špatný. Ztratím jednoho z mála čtenářů, kterým nevadí napsat nesmyslné slovo do prohlížeče a číst moje bláboly. Což prakticky pohne s žebříčkem. Musím v sobě probudit Hulka a pořádně se vytočit. Leggyho oblíbená (prý teda) sekce "nasralo nás" zeje prázdnotou už celý měsíc. Vlastně by to mělo být dobře, peace'n'love a tak. Určitě bych si neměl stěžovat, protože je to lepší, než piss'n'drive, což taky o něčem svědčí. Možná jsem se třeba naštval. Ale že by to bylo něco pořádnýho a já si o tom chtěl napsat, to zase ne. Je to zajímavý, jak je celej rok úroda (Dobrovský) a pak, když se člověk zbaví tý železný koule na noze, nic se neděje. Pohybuje se to z extrému do extrému a jeto jako léto a zima a já ani u jednoho nevydržím nijak zvlášť dlouho. Což není dobře. Troufám si říct, že nemůžu žít bez hádek. Protože se ty malý střípky vzteku ve vás hromaděj, pak vám naskakujou na krku boule a už to je na doktora Dlahu. Musím se teda činit, být zlej, nepomáhat stařenkám s taškou přes přechod, seřvat hostinskýho, že mi natočil kofolu pod míru a kopnout do odpadkovýho koše z důvodu, že mi stál v cestě. Vyrostu v chuligána, budu po lidech střílet špuntovkou a flusat na auta z nadchodů. Takže ještě chvíli vydrž, Pájo, this is rebirth!

3 komentáře:

  1. Konečně jsem vydedukoval heslo na Google účet, takže se tam taky něčím snad přispěju, odpadla moje jediná výmluva :)

    OdpovědětVymazat