pondělí 15. června 2009

Karamazovi [100%]

Před patnácti minutama skončil film v letňáku. Já jsem strašně ospalej. Únava mě přepadla na půl cesty do postele. Zapnutej počítač ale signalizuje, že bych se měl aspoň zmínit. Aspoň jednou větou, když tu teď zas týden nebudu. Karamazovi mi vyvrtali do mozku důlek a hrajou si tam kuličky. Raz, dva, tři, duhová! Teď už nemají s čím hrát. Odešli. Já jsem ty kuličky zase vyhrabal a hraju sám se sebou. Znova. Podle jejich pravidel. Nádherný film. A ty cvrnky! Obzvlášť Ivan Trojan. Vyhrál tu duhovou. Zaslouženě.

4 komentáře:

  1. 100% souhlas. Ne nadarmo mi ten obrovský plákát (stejný jako tvé ilustrační foto) visí nad postelí... a to nejsem filmový fanda :)

    OdpovědětVymazat
  2. sáfryš, to si taky budu muset někde sehnat :)

    OdpovědětVymazat
  3. poctivě ukradeno v kině po premiéře :D

    OdpovědětVymazat
  4. no páni, my jednou chtěli s bratránkem vzít z bontonlandu takovej ten velkej papírovej stojan s Tokio Hotel pro jednu kamarádku. Ale nedovolili nám to :(

    OdpovědětVymazat