čtvrtek 11. června 2009

Už se to pomalu blíží

23 dní! Už jenom 23 dní a máme tu Rock for People. Hudební akce, která bude tohle léto stěžejní a uvede mé bídné tělo do akordového transu. Zatímco si však dělám čárky a každým dnem se těším čím dál víc, ve škole to vře. Vřelo. Po dnešku už mi snad nic nezabrání v tom, abych měl jen dvojku z matiky (ne, šprt vůbec není správné slovo, ale klidně si ho řekněte nahlas). Gratuluju si a přece jsem bídně zmožen. Chtělo by to seznam:

Rozhodl jsem si udělat pořádek v kultovních filmech, které musím vidět. Pro dnešek Pulp Fiction (****)
Musím se naučit na dějepis a renesanční literaturu. Dekameron je pro slabochy.
Smutně mávám předem 2. filmové noci v Palace Cinemas
V neděli Karamazovi v letňáku
Školní výlet (geocaching, jedině)
25.6. Premiéra Transformers 2. Máte mě tam jako na koni!
Hodit na všechno bobek

4 komentáře:

  1. gratuluju k matice a lístkům RfP (obého se snažím též dosáhnout ale o poznání méně úspěšně:D)
    mimochodem Pulp je dosti kvalitní snímek ;-) právem se stal kultovním:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :) jakto, že nelze lístků dosáhnout?

    OdpovědětVymazat
  3. ále tak finanční možnosti byly v době počátku předprodeje a nyní již vyvstala možnost jiné hudební akce, a prostě jsem si vybrala... ale tak doufám, že se třeba usměje štěstí v nějáké soutěži, nebo někdo hodně zoufalý na aukru :D

    OdpovědětVymazat
  4. hudební akce jsou vždycky skvělý, na nich snad ani nejde prohloupit :) každopádně držím palce, ať to vyjde

    OdpovědětVymazat