úterý 30. června 2009

To bychom tedy měli

My všichni školou povinní bychom asi měli ze školy zdrhat s vysvědčením v ruce a ani se neohlídnout. Ale stejně se nám bude stýskat. Většina lidí, na které jsem si zvykl, je na dva měsíce mimo dosah a zase se potkáme až v září. To mi bude chybět. Hodně. I ta škola má něco do sebe. Je to tam fajn. Uběhlo to jako voda, jenomže tentokrát to neříkám ze slušnosti. Fakticky jsem ani nepostřehl rychlej sled událostí. Ještě včera jsem byl na lyžáku. Ach jo...

Sakra, co to se mnou ale je? Mám se těšit, užívat si dne volna a kálet na nějaký nostalgický vzlyky do prázdna. Tedy znovu:

Dali nám vysvědčení a já už se nemohl dočkat, až z toho ústavu, kterej chorobně nesnáším, vypadnu. Chytnu první možnej autobus a jedu dom. Ukážu vysvědčením, hodím si nohy na divan a dělám si, co chci. Těším se na akci léta - ROCK FOR PEOPLE (žlutý špendlík podmínkou) - která vypukne předčasně ve čtvrtek. Musím si nachystat věci, domluvit srazy, všechno si zorganizovat, vybrat z bankomatu, nabít foťák a nakoupit jídlo (a Becherovku lemond a jelzina kirsche). Taky si omrknout spoje do Hradce a zkontrolovat spacák, jestli není děravej. Bude to LEGENDÁRNÍ! EPOCHÁLNÍ! MAGICKÉ! VRAŽEDNÉ!

Stejnak jsem blbec. Mám se opíjet v tom nejhorším pajzlu a ne tu sedět doma u kompu a čekat, až se něco stane. I když, co chvíli se něco určitě vyvine. Myslím, že by bylo fajn, udělat si rekapitulaci tohohle školního roku. Ale to až jindy. Jsou tu prázdniny, ty vole! A tyhle budou zásadní.

4 komentáře:

  1. To jo. Ještě včera jsem si říkal, že to bude fajn a dnes odpoledne? Tam kde to každý den bylo narváno kamarády, rodiči...nebylo ani živáčka. Bylo mi k pláči. Ikdyž tu budovu nesnáším, má něco do sebe. A to...že všechny spojuje dohromady.

    OdpovědětVymazat
  2. zas tak nostaligciky bych to s tou školou neviděla... než se nadějete, jste tam zpátky a to budete zas se slzou v oku vzpomínat na prázdniny :D
    jo, a RfP bude přesně takový, jak píšeš... už za dva dny *těšící se smajl*

    OdpovědětVymazat
  3. no pokud je to na mě, tak odpověď zní "ANO" :)
    bylo to sic na poslední chvilku ale za divných okolností, ale jo :D

    OdpovědětVymazat