pátek 19. června 2009

Povýletní

Chatová osada Pohádka v Lančově. Místo, kde se od roku 2002 scházejí motorkáři a tůrujou mašiny za dozvuků Kabát revival. Na fotkách to vypadá plesnivě, skutečnost předčí očekávání. A byl tam i billiard. Školní výlet se povedl. Napili jsme se, někteří se opili a pak zvraceli při prohlídce zámku. Já jsem ale známej abstinent, mě se to netýká. Aspoň část z toho. A nevím, jestli jsem na ten výlet už nepřijel ožralej, protože jít do takové debilní sázky, to fakt nechápu, proč mě to napadlo. Za trest teď budu lízt po kolenou a žrát trávu. A čtyři další se mnou.

Taky jsem si úspěšně spálil krk, odlovil čtyři kešky (z toho jedna earthka) a zjistil, že můžete vypít čtyři panáky ferneta citrus po sobě, i když se vám to hnusí i vůní. No a pak je tu to hlavní: "!"

Ať si vaše fantazie užije.

Žádné komentáře:

Okomentovat